Yo mama

Tja! Då var man tillbaka från fotbollsträningen, den gick sjukt pissigt och det kändes som att jag sprang i slowmotion. Ingenting gick min väg helt enkelt, och dessutom gav Nasse mig en knuff i ryggen, och jag var inte beredd, så jag trillade, på knäet, och sen var den träningen över för min del! Eva-Linn, jag och Moa stog och svammlade efter träningen. Vi körde Yo mama dissar;
"Din mamma är så liten att då hon går ner för trottoarkantan är det självmord"
"Då din mamma såg dig för första gången sa hon: Shit happens"
"Din mamma är så dum att hon försöker dränka en fisk"
"Din mamma är så gammal så hon är skyldig Jesus pengar´"
"Din mamma är så tjock att då hon går förbi TVn missar du tre pogram"
Och en massa andra som jag inte minns. Men vårat svammel lyste iallafall upp tillvaron :D Nu ska jag ta mig en låång och skön dusch! Sen är det Grey's Anatonomy (stavning?) på g.


Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback