Typiskt i min familj

Alltid på kvällarna då jag ska sova och vill att mina föräldrar ska sänka volymen så ropar jag på mamma, men då svarar alltid pappa, så igår kväll ropade jag på pappa, vem svarade då? Jo, mamma, konstigt detdär...
Jag: Pappa!
Mamma: Ja vad är det?!
Jag: Kan du sänka volymen?!
Mamma: Va?!(sänker volymen)
Jag: Kan du sänka volymen?!
Mamma: Volymen är ju jättelåg!
Jag: Nuja..

Vet ni vad jag ska äta ikväll? Jo, grillat! Första gången för i år, hemma alltså, för vi grillade i fjällen en gång... Så alltså, vi grillar en fin dag, en fin dag smakar gott x)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: haha, det är lugnt :)

2009-04-18 @ 17:46:59
URL: http://jwestmans.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback