Tvättbjörn

Jag är j*vligt glad att jag kom ihåg att ta ut linserna innan jag tvättade bort sminket, för ett litet tag sen hade jag nämligen lite tråkigt så jag sminkade mig, hahha, jag såg ut som en tvättbjörn i ansiktet. Men sen då jag skulle ta bort sminket så höll jag nästan på att glömma bort att ta ut linserna, för linser+smink=ajajajaj, men nu är sminket iallafall borta och linserna uttagna, så I'm redy for the bed! Eller förresten, jag måste äta innan, och lämna in min engelska läxa..


Kommentarer
Postat av: Sara

Är det kontakt linser eller?

Vad är det med smink och linser , förstår inte :P :) Ha en bra dag!

2009-04-08 @ 12:19:04
URL: http://toxic08.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback