Torsdag

Tja! Då var man hemma igen. Dagen har varit, hmm, varm? Första lektionen var idrott, vi körde nå grejs då man skulle slänga sig på en stor blå madrass så att den for framåt, man skulle förbi en linje och sen tillbaka, så snabbt som möjligt. Alla körde två och två, jag var ensam men ändå så klarade jag av "banan" snabbare än dom två killarna som körde samtidig, alla var trötta efter den aktiviteten, och vad var jag? Jo, näst intill död. Ajja, efter gympan så bar det iväg till skolan, det var upp mot 20 grader ute så¨det blev sjukt varmt!
Vi bytte platser i klassrummet, jag sitter nu nästan längst bak. Resten av skoldagen var ointressant.
Efter skolan for jag till Olivia, det var 25 grader i solen, snart sommar! Tillsammand med Olivia och Amanda for vi iväg till IP, fast ett av mina motståndarlads IP, där hade vi det riktigt roligt och skönt i solen, jag gick till mammas kontor och sen åkte vi hem. That's it! Jag vet att jag har slutat sätta in dagens outfit, men jag orkar inte helt enkelt...

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback