Snart bär det av!

Tjabba! Idag fick jag sluta tidigare jippiie! Ett bra slut på en låång vecka, och slutet blir bättre :P För snart far jag till Arvidsjaur! Jiihoo!! Moahhahahha! (fortfarande meningslöst skratt) Men den lilla stund jag var på skolan så tittade vi på guldkompassen, eller alla tittade och jag sov, typ.. Ajja, pappa hämtade mig å nu har jag tryckt i mig en hamburgare, bra uppladning inför en sporthelg! Klockan två blire iallafall att ge sig av mot Arvidsjaur, där ska vi ta GUULD!

Packning inför helgen:

Basketboll
Skor
Vattenflaska
Kläder
Tusen klämmor å snoddar till håret
Kudde
Örngott
Lakan
Och en massa annat skit.

Det skulle inte förvåna mig om jag halvvägs till Arvidsjaur utbrast: Fan! Jag glömde mitt matchställ! Föresten, när jag nämde det så måste jag packa ner mitt matchställ..

Förnying:

Basketboll

Matchställ
Skor
Vattenflaska
Kläder
Tusen klämmor å snoddar till håret
Kudde
Örngott
Lakan
Och en massa annat skit

Dethär blir nog det sista inlägget fram till då jag kommer hem igen, så ha en rolig helg och håll tummarna för mitt lag! <3

Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, bra idé!



tack så mycket :)

2009-04-03 @ 13:12:00
URL: http://egoinas.se
Postat av: Mamsen

Lycka till i helgen nu och hoppas att det går bra för er. Vi kanske kommer och tittar på söndag om vi hinner innan matchen är slut. Ni spelar ju så tidigt. Puss och Kram och ta hand om dig nu



/Mamma

2009-04-04 @ 13:09:16
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback