Skoldag!

Jippie! Jag hade 13 besökare igår! Woho! Moahahahha, okej, jag vet fortfarande inte poängen med det skrattet.. Hej förresten! Nu har man precis kommit hem från skolan, det känndes faktiskt VÄLDIGT konstigt att gå dit eftersom att jag har varit sjuk i en evighet (tre dagar) men det gick bra ändå, på matten så räknade jag ut mitt räknehäfte, men det var inte fullt lika roligt då jag kom på att jag inte har rättat nån gång under hela tiden jag haft det räknehäftet, så det var bara att ta fram facit och den röda rättningspennan (fast jag hade en svart, eller grå, eller jag hade min vanliga blyertspenna, men röd rättningpenna lät bättre). Oj, nu glömde jag faktiskt nämna vad som hände allra FÖRST idag, vi gick ut och åkte madrass, härlig lektion va? :P
Okej, efter mattelektionen hade vi rast, nej förresten vi hade lunch, brända plättar med hallonsylt, med lite morot i, mums! Nä, nu ska jag inte vara så bortskämd, vi får faktiskt bra mat i skolan, ofta, ibland, nån gång då och då.. Men maten är iallafall menad attd en ska vara lyxig å go', och det är ju tanken som räknas ;) På rasten hände väl inget speciellt, och inte på lektionen efter det heller (om man säger att det är lektion då man får sitta och göra absolut ingenting) Men efter den totalt meningslösa lektionen var det dags för RAST! Och sen var det engelska, fast p.g.a min sjukdom hade jag inte tränat på våra glosor, jag hade faktiskt inte ens hunnit titta på dom, MEN det gick lika bra ändå, jag fick ett fel, hahha stolt, bara ett mindre rätt än vad jag brukar ha i vanliga fall!
Efter glosförhöret hade vi SV, fantasyarbetet, vi ska skriva en fantasyberättelse, och jag började på min idag, lyckades faktiskt få ihop 468 ord, på en lektion! Moahahahahah! STOLT! Det onda skratten har fortfarande ingen poäng, men det känns bra ;)
Sen var dagen iallafall slut, eller skoldagen rättaresagt. Farfar hämtade mig och nu sitter jag här hemma, bänkad framför datan hihihi <---lägg märke till det ändrade skrattet
Ska börja packa inför DM-helgen, så bye! <3

Kommentarer
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback