Matvärd

Då har man fått lite mat i magen, pepparstek med pommes frites och sås. Köttet var otroligt segt och gick inte att tugga, men i övrigt var maten jättegod! Det får mig att tänka på skolans lunch idag, nog för att det där serverades chiliconcarne med ris, men jag och Olivia var matvärdar. Vi gick omkring och torkade alla bord i matsalen och sopade golvet, ett väldigt fräscht jobb... I början var det väldigt lätt och vi torkade borden direkt efter dom lämnats, men sen gick alla småttingar exakt samtidigt, så då blev det många bord att torka, och småbarn gryllar ganska mycket. Dessutom verkade våra klasskompisar ha väldigt kul, dom "råkade" tappa ut mat, och "råkade" smeta ut det över hela bordet, men jag och Olivia hade ingenting att säga till om, vi fick ha våra äckliga platshandskar på oss och torka upp, usch!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gratis design lottas ut i min blogg! Först till kvarn. Tävlingen avslutas förhoppningsvis någon gång mellan 20:00-21:00 ikväll! Välkommen! / Sanna

2009-04-27 @ 19:07:50
URL: http://winterbirth.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback