Årets första

Tja! Då var man hemma igen efter årets första fotbollsmatch, vi spelade lika, 2-2, MEN vi ledde med 2-1 då det var två minuter kavr, då tog motståndarlaget ett skott som träffade i ribban och sen två dm utanför målet, och dommare dömde mål, jag blir så j*vla förbannad, han borde skaffa sig starkare glasögon, ser jag honom i morron så ska jag tipsa om linser, för hans nuvarande glasögon var skitfula! Ajja, hur som helst, jag lyckades rädda ett mål, och nej, jag är inte målvakt utan back. Fick spela hela matchen också, men det var kul! Nu ska jag ta en lååång dusch och sen käka något å sen sussilussa, hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det blev ju lika! - bättre en förlust! :D

Sv: Det är skillnad på AS och "AS"! ;D

2009-04-24 @ 21:36:11
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
:

Taskiga kommentarer tas bort!
Här kan du lämna ditt meddelande:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?br />
E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback